Регламенти

Условия за ползване на онлайн магазина OutletBaby

определяне, наред с другото, на правилата за сключване на договори чрез Магазина, съдържащи най-важната информация за Продавача, Магазина и правата на потребителите



Текстограма
§ 1 Определения
§ 2 Свързване с Продавача
§ 3 Технически изисквания
§ 4 Пазаруване в магазина
§ 5 Плащания
§ 6 Изпълнение на поръчките
§ 7 Право на отказ
§ 8 Изключения от правото на отказ
§ 9 Жалби
§ 10 Лични данни
§ 11 Резервации
Приложение 1: Образец на формуляр за отказ

§ 1 ОПРЕДЕЛЕНИЯ

Работни дни - дните от понеделник до петък, с изключение на официалните празници в Полша.
Граждански кодекс - Законът от 23 април 1964 г. за Гражданския кодекс.
Потребител - потребител по смисъла на Гражданския кодекс.
Сметка - безплатна функция на Магазина (услуга, предоставяна по електронен път), регламентирана с отделни разпоредби, благодарение на която всяко лице, ползващо Магазина, може да открие индивидуална сметка в Магазина.
Купувач - всяко юридическо лице, което купува от Магазина.
Привилегирован купувач - Купувач, който е Потребител или Привилегирован купувач за бизнеса.
Привилегирован купувач за бизнеса - физическо лице, което сключва договор с Продавача, пряко свързан с неговата стопанска дейност, но няма професионален характер за него.
Място на получаване - пункт, намиращ се на адрес: ул. "Дворцова" 53, 62-001 Хлудово.
Регламентация - настоящите общи условия.
Магазин - онлайн магазин OutletBaby, управляван от Продавача на адрес https://outletbaby.bg
Продавач - Анита Куява, предприемач, извършващ стопанска дейност под името Анита Куява, вписана в Централния регистър на стопанската дейност и информацията, воден от министъра, отговарящ за икономиката и водещ Централния регистър на стопанската дейност и информацията, NIP 6060038771, REGON № 385391700, ул. Młyńska 5/9, 61-729 Poznań
Закон за правата на потребителите - Закон от 30 май 2014 г. за правата на потребителите.

§ 2 ВРЪЗКА С ПРОДАВАЧА

  1. Пощенски адрес: 53 Dworcowa Street, 62-001 Chludowo
  2. Имейл адрес: shop@outletbaby.bg
  3. Телефон: +48516028885
  4. Адрес за връщане на стоките (в случай на отказ): Код за връщане - 95970421, Офис ECONT RUSE DRUZHBA RUSE 7000, bul. Васил Левски 4
  5. Адрес за изпращане на рекламираната стока: ECONT/PACKETA (COLETARIA.RO) Return Shipping Code Office - 95970421, ECONT RUSE DRUZHBA RUSE 7000, bul. Vasil Levski 4

§ 3 ТЕХНИЧЕСКИ ИЗИСКВАНИЯ

  1. За да функционира правилно Магазинът, е необходимо:
    • устройство с достъп до интернет
    • уеббраузър, който поддържа JavaScript и бисквитки.
  2. За подаване на поръчка в Магазина, в допълнение към изискванията, посочени в параграф 1, е необходим активен имейл акаунт.

§ 4 ПАЗАРУВАНЕ В МАГАЗИНА

  1. Цените на продуктите, показани в магазина, са общите цени на продукта.
  2. Продавачът посочва, че общата цена на поръчката се състои от цената, посочена в магазина за продукта, и, ако е приложимо, от разходите за доставка на стоките.
  3. Продуктът, който сте избрали да закупите, трябва да бъде добавен в кошницата за пазаруване в магазина.
  4. След това купувачът избира начина на доставка на стоките и начина на плащане на поръчката измежду наличните в магазина опции и предоставя данните, необходими за изпълнение на направената поръчка.
  5. Поръчката е направена, когато Купувачът потвърди нейното съдържание и приеме Общите условия.
  6. Подаването на поръчка е равносилно на сключването на договор между купувача и продавача.
  7. Купувачът може да се регистрира в Магазина, т.е. да си създаде профил в него, или да прави покупки без регистрация, като предоставя данните си за всяка отделна поръчка.

§ 5 ПЛАЩАНИЯ

  1. Направените поръчки могат да бъдат заплатени по избор на купувача:
    1. чрез платформа за плащане:
      • PayU
      • PayPal
    2. в брой в момента на лично получаване на стоките.
  2. Ако е избрано плащане чрез платформата за плащане PayU, доставчикът на услуги за онлайн плащане е PayU S.A..
  3. Ако Купувачът избере да плати предварително, поръчката трябва да бъде платена в рамките на 2 работни дни след подаването на поръчката.
  4. Продавачът уведомява, че в случай на методи на плащане, при които полето за въвеждане на данните, необходими за извършване на плащането, се появява веднага след подаването на поръчката, плащането на поръчката е възможно само веднага след подаването на поръчката.
  5. С покупката от магазина купувачът приема използването на електронни фактури от страна на продавача. Купувачът има право да оттегли съгласието си.

§ 6 ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДОГОВОРА

  1. Срокът за изпълнение е посочен в магазина.
  2. Когато Купувачът е избрал да плати предварително за дадена поръчка, Продавачът ще пристъпи към изпълнение на поръчката, след като тя бъде платена.
  3. Ако купувачът е закупил продукти с различни срокове за изпълнение в една поръчка, поръчката ще бъде обработена в рамките на срока, приложим за продукта с най-дълъг срок за изпълнение.
  4. Продуктите, закупени от Магазина, се доставят - в зависимост от избрания от Купувача начин на доставка:
    1. Куриер
    .
  5. Купувачът може да получи стоките лично в пункта за събиране на стоки в рамките на работното му време.
  6. Ако купувачът избере да получи стоките лично, те ще бъдат готови за получаване на посочената дата на доставка.

§ 7 ПРАВО НА ОТТЕГЛЯНЕ

  1. Привилегированият купувач има право да се откаже от договора, сключен с Продавача чрез Магазина, при спазване на § 8 от Общите условия, в срок от 14 дни, без да посочва причина.
  2. Срокът за анулиране изтича след 14 дни от деня:
    1. на който Приоритетният купувач е влязъл във владение на стоките или на който трето лице, различно от превозвача и посочено от Приоритетния купувач, е влязло във владение на стоките;
    2. на който Приоритетният купувач е влязъл във владение на последната стока, партида или част, или на който трето лице, различно от превозвача и посочено от Приоритетния купувач, е влязло във владение на последната стока, партида или част, в случай на договор, включващ прехвърляне на собствеността върху множество стоки, които се доставят поотделно, на партиди или на части.
    .
  3. За да може привилегированият купувач да упражни правото си на отказ от договора, той трябва да уведоми Продавача, като използва данните, посочени в § 2 от Общите условия, за решението си да се откаже от договора чрез недвусмислено изявление (например писмо, изпратено по пощата или по електронна поща).
  4. Привилегированият купувач може да използва формуляра за отказ от модела в края на Общите условия, но това не е задължително.
  5. За да се спази срокът за отказ, е достатъчно привилегированият купувач да изпрати информация относно упражняването на правото си на отказ преди изтичането на срока за отказ.

    РЕЗУЛТАТ ОТ ОТКАЗ ОТ ДОГОВОРА
  6. В случай на отказ от сключения договор Продавачът възстановява на Приоритетния купувач всички получени от него плащания, включително разходите за доставка на стоките (с изключение на допълнителните разходи, произтичащи от избора на Приоритетния купувач на начин на доставка, различен от най-евтиния обикновен начин на доставка, предложен от Продавача), незабавно и във всеки случай не по-късно от 14 дни от деня, в който Продавачът е бил информиран за решението на Приоритетния купувач да упражни правото си на отказ.
  7. Продавачът възстановява плащането, като използва същото платежно средство, използвано от Приоритетния купувач в първоначалната транзакция, освен ако Приоритетният купувач не се съгласи на друго, като в този случай Приоритетният купувач не дължи никакви такси във връзка с това възстановяване.
  8. Ако Продавачът не е предложил сам да получи стоките от Приоритетния купувач, той може да задържи възстановяването на сумата, докато не получи стоките или докато не му бъде предоставено доказателство за тяхното връщане, в зависимост от това кое от двете събития настъпи първо.
  9. Продавачът ви моли да върнете стоките на посочения адрес: Код за връщане - 95970421, Офис ECONT RUSE DRUZHBA RUSE 7000, бул. Васил Левски 4 незабавно и във всички случаи не по-късно от 14 дни от деня, в който Приоритетният купувач е информирал Продавача за отказ от договора за продажба. Срокът е спазен, ако Приоритетният купувач изпрати обратно стоките преди изтичането на 14-дневния срок.
  10. Привилегированият купувач поема преките разходи по връщането на стоките.
  11. Привилегированият купувач носи отговорност само за всяко намаляване на стойността на стоките, произтичащо от използването на стоките, различно от необходимото за установяване на естеството, характеристиките и функционирането на стоките.
  12. Ако стоките, поради тяхното естество, не могат да бъдат изпратени обратно по обичайния начин по пощата, Приоритетният купувач ще трябва да поеме и преките разходи за връщане на стоките. Привилегированият купувач ще бъде информиран за приблизителния размер на тези разходи от Продавача в описанието на стоките в магазина или при подаване на поръчката.
  13. В случай че е необходимо възстановяване на средства за транзакция, извършена от купувач с привилегирована платежна карта, продавачът ще извърши възстановяването по банковата сметка, определена за тази платежна карта.

§ 8 ИЗКЛЮЧЕНИЯ ОТ ПРАВОТО НА ОТТЕГЛЯНЕ

  1. Правото на отказ от договор, сключен от разстояние, посочено в § 7 от Общите условия, не се прилага за договора:
    1. при който предмет на изпълнение е нефабрична стока, произведена съгласно спецификациите на привилегирования купувач или служеща за задоволяване на индивидуалните му потребности;
    2. при който предмет на изпълнение е бързо разваляща се стока или стока с кратък срок на годност;
    3. при който предмет на изпълнение е стока, доставена в запечатана опаковка, която след отварянето й не може да бъде върната поради съображения за опазване на здравето или хигиенни съображения, ако опаковката е била отворена след доставката;
    4. при което предмет на изпълнението е стока, която след доставката, поради естеството си, става неразделно свързана с други вещи;
    5. при което предмет на изпълнението е звуков или визуален запис или компютърна програма, доставени в запечатана опаковка, ако опаковката е била отворена след доставката;
    6. при които доставката на вестници, периодични издания или списания, с изключение на договор за абонамент;
    7. при които цената или възнаграждението зависят от колебанията на финансовия пазар, върху които Продавачът няма контрол и които могат да настъпят преди изтичането на срока за отказ от договора.
    .

§ 9 ЖАЛБИ

I ОБЩИ РАЗПОРЕДБИ

  1. Продавачът носи отговорност пред привилегирования купувач за съответствието на изпълнението с договора, както е предвидено в общоприложимите закони, включително по-специално в разпоредбите на Закона за правата на потребителите.
  2. Продавачът моли жалбите да се подават на пощенския или електронния адрес, посочен в § 2 от Общите условия.
  3. Ако продуктът има гаранция, информацията за гаранцията и нейните условия е налична в магазина.
  4. Оплаквания, свързани с работата на магазина, трябва да се изпращат на електронния адрес, посочен в § 2 от Общите условия.
  5. Продавачът ще отговори на жалбата в рамките на 14 дни от получаването ѝ.

II ПРИОРИТЕТНИ КУПУВАЧИ

  1. Стоки
    1. В случай на несъответствие на стоките с договора привилегированият купувач има възможност да упражни правата, посочени в глава 5а от Закона за правата на потребителите.
    2. Продавачът носи отговорност за всяка несъответствие на стоките с договора, съществуващо към момента на доставката и открито в рамките на две години от този момент, освен ако срокът на годност на стоките, определен от Продавача, неговите правни предшественици или лица, действащи от тяхно име, е по-дълъг.
    3. Въз основа на разпоредбите на Закона за правата на потребителите привилегированият купувач може във всеки случай да поиска:
      1. замяна на стоката,
      2. поправка на стоката.
    4. Освен това привилегированият купувач може да направи изявление за:
      1. намаляване на цената,
      2. отказ от договора
      в ситуация, когато:
      • продавачът е отказал да приведе стоката в съответствие с договора в съответствие с член 43г, параграф 2 от Закона за правата на потребителите;
      • продавачът не е привел стоката в съответствие с договора в съответствие с член 43г, параграфи 4-6 от Закона за правата на потребителите. 4-6 от Закона за правата на потребителите;
      • несъответствието на стоката с договора продължава, въпреки че Продавачът се е опитал да приведе стоката в съответствие с договора;
      • несъответствието на стоката с договора е толкова съществено, че обосновава намаляване на цената или отказ от договора, без преди това да са използвани средствата за защита, посочени в чл. 43г от Закона за защита на потребителите;
      • от изявлението на Продавача или от обстоятелствата става ясно, че той няма да приведе стоката в съответствие с договора в разумен срок или без неоправдани неудобства за облагодетелствания Купувач.
      .
    5. В случай на стоки, подлежащи на ремонт или замяна, Приоритетният купувач трябва да предостави стоките на разположение на Продавача. Продавачът получава стоките от приоритетния купувач за своя сметка.
    6. Привилегированият купувач не може да се откаже от договора, ако липсата на съответствие на стоките с договора е несъществена.
    7. В случай на отказ от договора, посочен в този раздел (относно стоките), Приоритетният купувач незабавно връща стоките на Продавача за негова сметка на адрес Dworcowa 53, 62-001 Chludowo. Продавачът връща цената на Приоритетния купувач незабавно, но не по-късно от 14 дни от получаването на стоките или доказателството за тяхното връщане.
    8. Продавачът възстановява на Приоритетния купувач сумите, дължими в резултат на упражняването на правото на намаляване на цената, незабавно, но не по-късно от 14 дни от получаването на изявлението на Приоритетния купувач за намаляване на цената.
  2. Извънсъдебни процедури за подаване на жалби и обезщетения
    1. В случай че процедурата за подаване на жалба не доведе до резултата, очакван от потребителя, той може да се възползва, inter alia:
      1. от посредничество, провеждано от местно компетентния провинциален инспекторат за търговска инспекция, до който следва да се подаде искане за посредничество. По правило производството е безплатно. Списък на инспекциите може да бъде намерен тук: https://uokik.gov.pl/wojewodzkie_inspektoraty_inspekcji_handlowej.php;
      2. медиация, извършвана от местно компетентния постоянен помирителен съд за защита на потребителите, действащ към провинциалната инспекция по търговия, до който следва да се подаде искане за разглеждане на делото пред помирителния съд. По правило производството е безплатно. Списък на съдилищата е достъпен на адрес: https://uokik.gov.pl/stale_sady_polubowne.php;
      3. безплатно съдействие от общинския или областния омбудсман за защита на потребителите;
      4. интернет платформа за ОРС, достъпна на адрес: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks.

III КУПУВАЧИ, РАЗЛИЧНИ ОТ ПРИВИЛЕГИРОВАНИТЕ КУПУВАЧИ

  1. В случай на дефект на стоките, купувач, различен от привилегирован купувач, има възможност да предяви претенции за дефектните стоки въз основа на гаранцията, регламентирана от Гражданския кодекс.
  2. Съгласно Гражданския кодекс Купувач, който е предприемач, различен от Привилегирован предприемач, губи правата си по гаранцията, ако не е прегледал стоката в обичайното за този вид стоки време и по обичайния начин и не е уведомил незабавно Продавача за дефекта, а ако дефектът се е проявил по-късно - ако не е уведомил Продавача незабавно след откриването му. Изпращането на уведомление за дефекта преди крайния срок е достатъчно, за да се спази горепосоченият срок.
  3. При упражняване на гаранцията купувач, различен от привилегирован купувач, може при условията на Гражданския кодекс:
    1. да направи изявление за намаляване на цената,
    2. в случай на съществен дефект - да направи изявление за отказ от договора,
    3. да поиска замяна на стоката със стока без недостатъци,
    4. да поиска отстраняване на дефекта.
    .
  4. Ако се наложи дефектната стока да бъде доставена на Продавача, за да бъде разгледана рекламацията, Купувачът, различен от привилегирования Купувач, е длъжен да достави стоката на адреса на ECONT/PACKETA (COLETARIA.RO) Return shipping code - 95970421, Office ECONT RUSE DRUZHBA RUSE 7000, bul. Vasil Levski 4
  5. За избягване на съмнения Продавачът отбелязва, че разпоредбата на § 11.5 се прилага за отговорността на Продавача пред Купувач, различен от Приоритетен купувач, във връзка с рекламация.

§ 10 ЛИЧНИ ДАННИ

  1. Администратор на личните данни, предоставени от Купувача при използването на Магазина, е Продавачът. Подробна информация относно обработването на лични данни от Продавача - включително други цели и основания за обработване на данните, както и получателите на данните - може да бъде намерена в Политиката за поверителност, налична в Магазина - поради принципа на прозрачност, съдържащ се в Общия регламент на Европейския парламент и на Съвета (ЕС) относно защитата на данните - "RODO".
  2. Целта на обработката от страна на Продавача на данните на Купувача, предоставени от Купувача във връзка с покупки в Магазина, е изпълнението на поръчките. Основанието за обработване на личните данни в този случай е:
    • договорът или действията, предприети по искане на Купувача, насочени към неговото сключване (член 6, параграф 1, буква б) от РОДО),
    • законовото задължение на Продавача, свързано със счетоводството (член 6, параграф 1, буква в) от РОДО) и
    • легитимният интерес на Продавача, състоящ се в обработване на данните за целите на установяването, разследването или защитата на евентуални претенции (член 6, параграф 1, буква е) от РОДО).
    .
  3. Предоставянето на данни от страна на купувача е доброволно, но в същото време е необходимо за сключването на договора. Непредоставянето на данни ще попречи на сключването на договор в магазина.
  4. Данните на Купувача, предоставени във връзка с покупки в Магазина, ще бъдат обработвани до момента, в който:
    1. договорът, сключен между Купувача и Продавача, престава да бъде в сила;
    2. Продавачът престава да бъде под правно задължение, което го задължава да обработва данните на Купувача;
    3. възможността за предявяване на претенции от страна на Купувача или Продавача, свързани с договора, сключен от Магазина, отпада;
    4. възражението на Купувача срещу обработването на личните му данни е прието - в случай че основанието за обработване на данните е бил обоснованият интерес на Продавача
    - което от двете е приложимо в конкретния случай и което настъпи най-късно.
  5. Купувачът има право да поиска:
    1. достъп до личните си данни,
    2. тяхното коригиране,
    3. изтриване,
    4. ограничаване на обработването,
    5. прехвърляне на данни на друг администратор
      а също така и правото:
    6. да възрази по всяко време срещу обработването на данни по причини, свързани с конкретната ситуация на Купувача - срещу обработването на лични данни, отнасящи се до него, на основание чл. 6, параграф 1, буква е) от ОРЗД (т.е. на основание легитимните интереси, преследвани от Продавача).
    .
  6. За да упражни правата си, Купувачът трябва да се свърже с Продавача, като използва данните, посочени в § 2 от Общите условия.
  7. В случай че купувачът счита, че данните му се обработват незаконно, той може да подаде жалба до председателя на органа за защита на личните данни.

§ 11 РЕЗЕРВИ

  1. Предоставянето на незаконно съдържание от страна на Купувача е забранено.
  2. Всяка поръчка, направена в магазина, представлява отделен договор и изисква отделно приемане на Общите условия. Договорът се сключва за времето и с цел изпълнение на поръчката.
  3. Договорите, сключени въз основа на настоящите Общи условия, се сключват на полски език.
  4. В случай на евентуален спор с Купувач, който не е Приоритетен купувач, компетентен е съдът по седалището на Продавача.
  5. Всяка отговорност на Продавача към Купувач, който не е Приоритетен купувач, по повод на сключен договор е ограничена - в рамките на позволеното от закона - до размера на поръчката, направена от Купувача, която е довела до сключването на договора, и до 1 година от сключването на този договор.



Приложение № 1 към Общите условия

Надолу е представен образец на формуляр за отказ, който потребителят или привилегированият търговец може да използва, но може и да не използва:




.

Образец на формуляр за отказ
(попълва се и се връща само ако желаете да се откажете от договора)

Анита Куява
ul. Dworcowa 53, 62-001 Chludowo
електронен адрес: shop@outletbaby.pl

- Аз/ние(*) ..................................................................... с настоящото уведомявам(*) за моя/нашия отказ от договора за продажба на следните стоки(*) / за предоставяне на следната услуга(*):

..............................................................................................................................................................................

..............................................................................................................................................................................

..............................................................................................................................................................................

- Дата на сключване на договора(*)/получаване на разписката(*)

..............................................................................................................................................................................

- Име на потребителя(ите)/привилегированото(ите) предприятие(я):

..............................................................................................................................................................................

- Адрес на потребителя(ите)/привилегированото(ите) предприятие(я):

..............................................................................................................................................................................

..............................................................................................................................................................................

.............................................................................................
Подпис на потребителя(ите)/предприемача(ите)
(само ако формулярът се подава на хартия)

Дата ............................................

(*) Зачеркнете, ако е необходимо.

Условия за ползване на сметката

в магазин OutletBaby

Текстограма
§ 1 Определения
§ 2 Свързване с доставчика на услуги
§ 3 Технически изисквания
§ 4 Акаунт
§ 5 Жалби
§ 6 Лични данни
§ 7 Резервации

§ 1 ОПРЕДЕЛЕНИЯ

Потребител - потребител по смисъла на Гражданския кодекс.
Акаунт - безплатна функция (услуга) на Магазина, регламентирана в Общите условия, чрез която Клиентът може да създаде индивидуален акаунт в Магазина.
Получател на услугата - всяко лице, което създава Акаунт или се интересува от създаването на Акаунт.
Получател на услугата - Получател на услугата, който е Потребител или физическо лице, което сключва договор с Доставчика на услугата, пряко свързан с неговата стопанска дейност, но няма професионален характер за него.
Условия - настоящите Общи условия за ползване на сметката.
Магазин - онлайн магазинът OutletBaby, управляван от Доставчика на услуги на адрес https://outletbaby.bg
Доставчик на услуги - Анита Куява, предприемач, извършващ стопанска дейност под името Anita Kujawa, вписана в Централния регистър и информация за стопанската дейност, воден от министъра, отговарящ за икономиката и поддържащ Централния регистър и информация за стопанската дейност, NIP 6060038771, REGON № 385391700, ul. Młyńska 5/9, 61-729 Poznań

§ 2 КОНТАКТ С ДОСТАВЧИКА НА УСЛУГИ

  1. Пощенски адрес: 53 Dworcowa Street, 62-001 Chludowo
  2. Имейл адрес: shop@outletbaby.bg
  3. Телефон: +48516028885

§ 3 ТЕХНИЧЕСКИ ИЗИСКВАНИЯ

  1. За правилното функциониране и създаване на акаунт се нуждаете от:
    • активен имейл акаунт
    • устройство с достъп до интернет
    • уеббраузър, който поддържа JavaScript и бисквитки

§ 4 СМЕТКА

  1. Създаването на акаунт е изцяло доброволно и зависи от волята на Получателя на услугата.
  2. Акаунтът предоставя на Клиента допълнителни възможности, като например преглед на историята на поръчките, направени от Клиента в Магазина, проверка на статуса на дадена поръчка или редактиране на данните на Клиента.
  3. За да създадете акаунт, трябва да попълните съответния формуляр в магазина.
  4. При създаването на акаунт между клиента и доставчика на услуги се сключва договор за неопределен период от време за експлоатация на акаунта при условията, посочени в Общите условия.
  5. Клиентът може да анулира Сметката по всяко време, без да понася каквито и да било разходи.
  6. За да анулирате акаунта, трябва да изпратите анулирането си на Доставчика на услуги на имейл адреса: shop@outletbaby.pl, което ще доведе до незабавно изтриване на Профила и прекратяване на договора за експлоатация на Профила.

§ 5 ЖАЛБИ

  1. Жалби относно функционирането на сметката трябва да бъдат адресирани до имейл адреса shop@outletbaby.pl.
  2. Доставчикът на услуги ще разследва жалбата в срок от 14 дни.

    Съдебни процедури за разрешаване на жалби и предявяване на искове.
  3. В случай че процедурата по подаване на жалба не доведе до резултата, очакван от потребителя, той може да използва, inter alia:
    1. медиация, провеждана от местно компетентния Инспекторат на търговската инспекция, до който следва да се подаде искане за медиация. По правило производството е безплатно. Списък на инспекциите може да бъде намерен тук: https://uokik.gov.pl/wojewodzkie_inspektoraty_inspekcji_handlowej.php;
    2. медиация, извършвана от местно компетентния постоянен съд за защита на потребителите по взаимно съгласие, действащ към Провинциалната инспекция за търговска инспекция, до който следва да се подаде искане за разглеждане на делото пред съда за защита на потребителите по взаимно съгласие. По правило производството е безплатно. Списък на съдилищата е достъпен на адрес: https://uokik.gov.pl/stale_sady_polubowne.php;
    3. безплатно съдействие от общинския или областния омбудсман за защита на потребителите;
    4. интернет платформа за ОРС, достъпна на адрес: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks.

§ 6 ЛИЧНИ ДАННИ

  1. Администратор на личните данни, предоставени от Клиента по време на използването на Сметката, е Доставчикът на услуги. Подробна информация относно обработването на лични данни от Доставчика на услуги - включително други цели и основания за обработване на данни, както и получателите на данните, се съдържа в Политиката за поверителност, достъпна в Магазина - поради принципа на прозрачност, съдържащ се в Общия регламент за защита на данните на Европейския парламент и на Съвета (ЕС) - "RODO".
  2. Целта на обработката на данните на Клиента е да се управлява Сметката. Основанието за обработването на лични данни в този случай е договорът за предоставяне на услуги или действията, предприети по искане на Клиента, насочени към сключването на такъв договор (член 6, параграф 1, буква б) от РОДОП), както и легитимният интерес на Доставчика на услуги да обработва данните с цел установяване, предявяване или защита на евентуални претенции (член 6, параграф 1, буква е) от РОДОП).
  3. Предоставянето на данни от страна на Получателя на услуги е доброволно, но същевременно е необходимо за поддържане на Сметката. Непредоставянето на данни означава, че Доставчикът на услуги няма да може да предостави услугата по поддържане на сметката.
  4. Данните на Клиента ще бъдат обработвани, докато:
    1. Сметката бъде изтрита от Клиента или от Доставчика на услуги по искане на Клиента
    2. не се прекрати възможността Клиентът или Доставчикът на услуги да предявява претенции, свързани със Сметката;
    3. не се приеме възражението на Клиента срещу обработването на неговите/нейните лични данни - когато основанието за обработването е законният интерес на Доставчика на услуги
    - което от двете е приложимо в случая и което се случи най-късно.
  5. Получателят на услугата има право да поиска:
    1. достъп до личните си данни,
    2. тяхното коригиране,
    3. изтриване,
    4. ограничаване на обработването,
    5. прехвърляне на данните на друг администратор
      а също така и правото:
    6. да възрази по всяко време срещу обработването на данни по причини, свързани с конкретната ситуация на Получателя на услугата - срещу обработването на лични данни, отнасящи се до него, въз основа на чл. 6, параграф 1, буква е) от ОРЗД (т.е. на основание легитимните интереси, преследвани от Доставчика на услуги).
    .
  6. За да упражни правата си, Клиентът трябва да се свърже с Доставчика на услуги.
  7. Ако Получателят на услугата счита, че данните му се обработват незаконно, той може да подаде жалба до председателя на Органа за защита на данните.

§ 7 РЕЗЕРВИ

  1. Предоставянето на незаконно съдържание от страна на Клиента е забранено.
  2. Договорът за сметка се сключва на полски език.
  3. В случай на основателни причини, както е посочено в параграф 4, доставчикът на услуги има право да измени Общите условия.
  4. Важни причини, посочени в параграф 3, са:
    1. необходимостта от адаптиране на Магазина към законите, приложими към функционирането на Магазина;
    2. подобряване на сигурността на предоставяната услуга;
    3. промяна на функционалността на Сметката, изискваща промяна на Общите условия.
    .
  5. Клиентът ще бъде информиран за планираната промяна в Общите условия най-малко 7 дни преди влизането в сила на промяната чрез имейл, изпратен на адреса, определен за профила.
  6. В случай че Клиентът не приема планираната промяна, той трябва да уведоми Доставчика на услуги, като изпрати подходящо съобщение на имейл адреса на Доставчика на услуги shop@outletbaby.pl, което ще доведе до прекратяване на Договора за опериране със Сметката от датата на влизане в сила на планираната промяна или по-рано, ако Клиентът поиска това.
  7. Ако клиентът не възрази срещу планираната промяна до момента на влизането ѝ в сила, се счита, че я е приел, което не представлява пречка за бъдещото прекратяване на договора.
  8. В случай на евентуален спор с непривилегирован клиент компетентният съд ще бъде съдът, който е компетентен по седалището на доставчика на услуги.






Условия за получаване на бюлетина

на магазина OutletBaby

СЪДЪРЖАНИЕ
§ 1 Определения
§ 2 Бюлетин
§ 3 Жалби
§ 4 Лични данни
§ 5 Заключителни разпоредби

§ 1 ОПРЕДЕЛЕНИЯ

Потребител - потребител по смисъла на разпоредбите на Закона за гражданския кодекс от 23 април 1964 г.
Новинен бюлетин - услуга, предоставяна безплатно по електронен път, благодарение на която Клиентът може да получава от Доставчика на услуги по електронен път предварително поръчани съобщения относно Магазина, включително информация за оферти, промоции и новини в Магазина.
Магазинът - онлайн магазинът OutletBaby, управляван от Доставчика на услуги на адрес https://outletbaby.bg
Получателят на услугата - всяко лице, което използва услугата "Бюлетин".
Привилегирован клиент  - клиент, който е потребител или физическо лице, сключващо договор с Доставчика на услуги, пряко свързан с неговата/нейната стопанска дейност, но нямащ професионален характер за него/нея.
Доставчик на услуги - Anita Kujawa, предприемач, извършващ стопанска дейност под името Anita Kujawa, вписана в Централния регистър и информация за стопанската дейност, воден от министъра, компетентен за икономиката и поддържащ Централния регистър и информация за стопанската дейност, NIP 6060038771, REGON номер 385391700, ul. Młyńska 5/9, 61-729 Poznań

§ 2 Бюлетин

  1. Клиентът може доброволно да използва услугата "Бюлетин".
  2. За да използвате услугата "Бюлетин", е необходимо устройство с уеб браузър в последна версия, поддържащ JavaScript и бисквитки, с достъп до интернет и активен имейл акаунт.
  3. Имейлите, изпратени като част от тази услуга, ще бъдат изпратени на имейл адреса, предоставен от Клиента при регистрацията му за Бюлетина.
  4. За да сключи споразумение и да се регистрира за услугата "Информационен бюлетин", Клиентът трябва да предостави на първо място, на подходящо място в Магазина, своя имейл адрес, на който желае да получава съобщения, изпращани в рамките на Информационния бюлетин. С регистрацията за Бюлетина се сключва споразумение за услугата за неопределен период от време и Доставчикът на услуги започва да предоставя услугата на Клиента - при спазване на раздел 5.
  5. За правилното изпълнение на услугата за получаване на бюлетин Клиентът е длъжен да предостави правилния си адрес на електронна поща.
  6. Съобщенията, изпратени като част от бюлетина, ще включват информация за възможността за отписване, както и връзка за отписване.
  7. Клиентът може да се откаже от абонамента за Бюлетина, без да посочва причина или да поема каквито и да било разходи, по всяко време, като използва опцията, посочена в параграф 6, или като изпрати съобщение на имейл адреса на Доставчика на услуги: shop@outletbaby.bg
  8. Ако Клиентът използва връзката за отписване от Бюлетина или изпрати съобщение с искане за отписване от Бюлетина, това ще доведе до незабавно прекратяване на договора за предоставяне на тази услуга.

§ 3 Жалби

  1. Оплаквания във връзка с Бюлетина трябва да се съобщават на Доставчика на услуги на следния имейл адрес: shop@outletbaby.bg
  2. Доставчикът на услуги ще отговори на жалбата в срок от 14 дни от получаването ѝ.

    Съдебни дела за разглеждане на жалби и искове
  3. В случай че процедурата за подаване на жалби не доведе до резултата, очакван от Клиента, който е Потребител, Потребителят може да се възползва, inter alia:
    1. от посредничество, провеждано от местно компетентния Инспекторат на търговската инспекция, до който следва да се подаде молба за посредничество. По правило производството е безплатно. Списък на инспекциите може да бъде намерен тук: https://uokik.gov.pl/wojewodzkie_inspektoraty_inspekcji_handlowej.php;
    2. медиация, извършвана от местно компетентния постоянен помирителен съд за защита на потребителите, действащ към провинциалната инспекция по търговия, до който следва да се подаде искане за разглеждане на делото пред помирителния съд. По правило производството е безплатно. Списък на съдилищата е достъпен на адрес: https://uokik.gov.pl/stale_sady_polubowne.php;
    3. безплатно съдействие от общинския или областния омбудсман за защита на потребителите;
    4. интернет платформа за ОРС, достъпна на адрес: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks.

§ 4 Лични данни

  1. Администратор на личните данни, предоставени от Клиента във връзка с абонамента за бюлетина, е Доставчикът на услуги. Подробна информация за обработването на лични данни от Доставчика на услуги - включително другите цели и основания за обработване на данни, както и получателите на данните, може да бъде намерена в Политиката за поверителност, достъпна в Магазина - поради принципа на прозрачност, съдържащ се в Общия регламент за защита на данните на Европейския парламент и на Съвета (ЕС) - "RODO".
  2. Целта на обработката на данните на Клиента е да се изпрати Бюлетинът. Основанието за обработването на лични данни в този случай е договорът за услуги или действията, предприети по искане на Получателя на услуги, насочени към сключването му (член 6, параграф 1, буква б) от РОДОП), както и легитимният интерес на Доставчика на услуги, състоящ се в обработването на данни за целите на установяването, разследването или защитата на евентуални искове (член 6, параграф 1, буква е) от РОДОП).
  3. Предоставянето на данни от страна на Клиента е доброволно, но в същото време е необходимо за предоставяне на услугата Бюлетин. Непредоставянето на данни означава, че Доставчикът на услуги няма да може да предостави тази услуга.
  4. Данните на Клиента ще бъдат обработвани до момента, в който:
    1. Клиентът се отпише от Бюлетина;
    2. възможността Клиентът или Доставчикът на услуги да предяви претенции, свързани с Бюлетина, отпадне;
    3. възражението на Клиента срещу обработката на личните му данни бъде прието - когато основанието за обработката е законният интерес на Доставчика на услуги
    - което от двете е приложимо в случая и което се случи най-късно.
  5. Получателят на услугата има право да поиска:
    1. достъп до личните си данни,
    2. тяхното коригиране,
    3. изтриване,
    4. ограничаване на обработването,
    5. прехвърляне на данните на друг администратор
      а също така и правото:
    6. да възрази по всяко време срещу обработването на данни по причини, свързани с конкретната ситуация на Получателя на услугата - срещу обработването на лични данни, отнасящи се до него, въз основа на чл. 6, параграф 1, буква е) от ОРЗД (т.е. на основание легитимните интереси, преследвани от Доставчика на услуги).
    .
  6. За да упражни правата си, Клиентът трябва да се свърже с Доставчика на услуги.
  7. Ако Получателят на услугата счита, че данните му се обработват незаконно, той може да подаде жалба до председателя на Органа за защита на данните.

§ 5 Заключителни разпоредби

  1. Доставчикът на услуги си запазва правото да променя тези условия само по важни причини. Под важна причина се разбира необходимостта от изменение на правилата поради модернизация на услугата за бюлетин или промяна на правните разпоредби, засягащи предоставянето на услугата от Доставчика на услуги.
  2. Информацията за планираната промяна в правилата ще бъде изпратена на електронния адрес на Клиента, предоставен при регистрацията му за бюлетина, най-малко 7 дни преди влизането в сила на промяната.
  3. Ако Получателят на услугата не възрази срещу планираните промени до момента на влизането им в сила, се счита, че той ги приема.
  4. Ако Клиентът не приема планираните промени, той/тя трябва да изпрати информация за това на имейл адреса на Доставчика на услуги: shop@outletbaby.bg, което ще доведе до прекратяване на договора за услуги веднага щом планираните промени влязат в сила.
  5. Предоставянето на незаконно съдържание от страна на Клиента е забранено.
  6. Договорът за предоставяне на услугата Newsletter се сключва на полски език.
  7. В случай на потенциален спор с непривилегирован клиент, компетентният съд ще бъде съдът, който е компетентен по седалището на доставчика на услуги.
нагоре
Магазинът е в режим на преглед
Вижте пълната версия на сайта
Sklep internetowy Shoper Premium